main_page
Gyakran Ismételt Kérdések Munkáltatóknak

Általános kérdések

  • Ki a Billbarter Online Utalvány kibocsátója?

Billbarter Hungaria Trade Kft


Székhely és levelezési cím: 9027 Győr, Tompa u.1.
Tel.:+36 96 528-096
Fax:+36 96 528-097
Cégjegyzékszám: 08 09 025520
Adószám:  24721679-2-08
Bankszámla szám: 10918001-00000050-52660002
Számlavezető bank: UniCredit Bank Hungary Zrt.

  • Mi a Billbarter Online Utalvány?
Elektronikus cafeteria utalvány, amelynek adminisztrációja a Munkáltató részére online felületen keresztül elérhető, Munkavállalóknak plasztikkártyán keresztül felhasználható.

  • Mire használható a Billbarter Online Utalvány?
Kizárólag az adott Online Utalvány típust elfogadó üzletekben használható vásárlásra. ATM készpénzfeltével Online Utalvány számláról nem lehetséges.

  • Milyen típusú Billbarter Online Utalványok elérhetőek?
Sport (sport belépőjegyek, bérletek vásárlására használható) - adómentes korlátlan mértékben
Kultúra (kulturális események, fesztiválok belépőjegyeinek, bérleteinek vásárlására fordítható)- adómentes évente 50.000 Ft-ig/fő
Iskolakezdési (tanszerek, írószerek, sporteszközök, ruházati cikkek stb. -kedvező adózással (35,7%) évente maximum 30.450 Ft/gyermek)

Egészség (egészségügyi ellátásra fordítható) - normál adózású, 51,17%, korlátlanul adható
Mindennapok (háztartási kiadásokra fordítható - normál adózású, 51,17%, korlátlanul adható)

  • Vannak címletei a Billbarter Online Utalványnak?
Nincsenek! Pontosan annyi kerül levonásra, amennyit fizetni kíván!

  • Hogyan tartják nyilván a Billbarter Online Utalványokat?

A Billbarter Hungaria Zrt. által működtetett elektronikus rendszerben nyitunk Önnek az igényelt Online Utalvány típusainak megfelelő elektronikus utalvány számlát, amelyen nyilvántartjuk Online Utalvány egyenlegét. Minden Online Utalványtípus külön kerül kezelésre, így elszámolása, kivonatai is adott típusú számlához készülnek.

Billbarter Hungaria Zrt.
1205 Budapest, Kossuth L. u. 142/B.
9027 Győr, Tompa utca 1.
Cégjegyzékszám:01-10-047077

Adószám:23395149-2-43
www.billbarter.com

Billbarter Online Utalvány rendszer bevezetése

  • Mennyi a Billbarter Online Utalvány rendszer bevezetésének átfutási ideje?
A szerződés megkötését a munkáltató által küldött információk beérkezése befolyásolja. A szükséges adatok és befizetések beérkezse után a kártya gyártása max. 7 munkanapot vesz igénybe.

  • Hogyan jelezhetem, hogy Munkáltatóként  szeretném a Billbarter Online Utalvány rendszerét bevezetni?
Válassza az Érdeklődöm menüt és töltse ki űrlapunkat! Munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.

  • Hogyan lehetséges a Munkáltatói szerződés megkötése?

Hogy vállalkozását munkáltatóként rögzíthessük a rednszerbe a cégadatok megadásánál az aktuális Általános Szerződési Feltételeket kell elfogadnia. Egyéb megállapodást nem kell kötni.

  • Lehetséges a Billbarter Online Utalvány rendszert olyan cégnél is bevezetni, ahol több telephely van?
Igen! A rendszerhez több alkalmazottnak is adható hozzáférés.

  • Mi a kártya rendelés folyamata?
Az alkalmazottak adatainak összegyűjtése után (szerződéseik és adatkezelési nyilatkozataik beérkezését követően) a rendelést Billbarter H. Trade Kft automatikusan elindítja a rögzített alkalmazottaknak. A kártyák gyártása után a Munkáltató részére kerülnek postázásra a kiosztáshoz.

  • Mi a teendő a kártyarendeléssel egy időben aláírt munkavállalói adatbekérő nyilatkozattal?
Az alkalmazottak által tett nyilatkozatot, Billbarter Online Utalvány számla szerződést és adatlapot egy eredeti alárt példányban kell postázni Billbarter H. Trade Kft részére. A kártya kiosztáshoz átvételi elismervény mintát biztosítunk.

Kártya

  • Milyen munkavállalói adatok szükségesek a kártyarendeléshez?

A munkavállalók adatainak bekéréséhez letölthető minta nyomtatvány, amelyet az adatkezelési nyilatkozattal egy időben kell kitölteni.

  • Mennyi a kártya rendelés átfutási ideje?
A munkavállaló adatainak beérkezése után max. 7 munkanap.

  • Szükséges a kártyát aktiválni?
Nem. A kártya már aktív és használatra kész állapotban kerül kiküldésre.

  • Ki fizeti az új kártya díját megrongálódás, csere, pórlás vagy társkártya rendelés esetén?
A Munkavállaló fizeti a fenti esetek mindegyikében a kártya gyártásának költségét. Az új kártya a munkavállaló címére kerül kipostázásra.

  • Meddig érvényes a kártya?
A kártya érvényes, ameddig a munkavállaló Billbarter Online Utalvány számlája aktív.

Billbarter Online Utalvány kiosztás

  • A munkáltató utalását követően mikor kerül a munkavállaló számlájára a Billbarter Online Utalvány összeg?
A Billbarter Online Utalvány kiosztását követő 1 munkanapon belül elérhetővé válik Munkavállaló számláján.

  • Mikor lehet a feltöltést indítani?
A Munkáltató által előre fizetett szolgáltatási díj beérkezése Billbarter H. Trade Kft számlájára és a munkavállalók kártyáinak postai megérkezése után (első alkalommal).

  • Munkavállaló kap értesítést egyenlege feltöltéséről?
Amennyiben igényel értesítést az általa választott módon (email és vagy SMS) kap.

Költségek

Munkáltatók számára egyszer csatlakozási díj kerül felszámolásra, amely a munkavállalók számától és a havonta kiosztásra szánt cafeteria összegtől független.
Munkavállalói plasztikkártyák gyártási költsége.
Számlanyitás és vezetés díjmentes.
Havi Online Utalvány vásárlás jutalékmentes 1 évig.
Havi juttatás kiosztás jutalékmentes 1 évig.
További részletek megtekinthetők az Árjegyzékben!

 

Adózás

  • Mekkora adó fizetendő a Billbarter Online Utalványban adott béren kívüli juttatás után?
Normál adózású (Egészség, Mindennapok) Online Utalványok esetén 51,17% ((Szja 16%+ EHO 27%)*1,19).
Adómentes Online Utalványok a Sport (korlátozás nélkül) és a Kultúra 50.000ft /fő /év összegig.
Kedvezményes adózású Iskolakezdési Online Utalvány esetén 35,7%/ év /gyermek (Szja 16%, EHO 14%)*1,19).

 

Munkaviszony változások

  • Új munkavállaló esetén mi a teendő?

A Letöltések között található adatbekérő nyilatkozat, adatlap és szerződés kitöltése és 1 eredeti, aláírt példányban történő postázása Billbarter H. Trade Kft részére. A munkavállaló rögzítése a rendszerbe (abban az esetben, ha korábban még nem kapott Billbarter Online Utalványt előző munkahelyén).

  • Ha egy új munkavállalónak korábbi munkahelyén már kapott Billbarter Online Utalvány kártyát, rendelni kell neki újat?
Nem szükséges.

  • Ha egy munkavállalónak megszűnik a mukaviszonya a cégnél, felhasználhatja megmaradt Billbarter Online Utalványait?
Igen. Az Online Utalványok érvényességi idejét a munkaviszony megszűnése nem befolyásolja.

  • Ha egy munkavállalónak megszűnik a munkaviszonya, mi a teendő?
Kérjük, jelezze Ügyfélszolgálatunk felé a változást!

  • Ha egy Munkavállalónak két munkaadója van, külön Billbarter Online Utalvány számlát kell nyitni?
Nem. Egy Billbarter  Online Utalvány számlára utalhat mindkét Munkáltató.
 

Technikai segítség

  • Bejelentkezés, adatmódosítás

A www.onlineutalvany.hu weboldalon a megadott e-mailcímmel és kapott jelszóval történik a bejelentkezés. A Billbarter Online Utalvány számlák nyilvántartása és kezelése a Billbarter Hungaria Zrt. rendszerében történik, így az oldal átirányítja a bejelentkezés után a billbarter.com oldalra.
A bal oldalon láthatja nevét és szerkesztheti magánszemélyként adatait.
A Váltás cégüzemmódra gomb segítségével kiválaszthatja vállalkozása(i) közül azt, amelyiknek adatait kezelni kívánja. A Váltásra kattintva az oldal újratöltődik, így a bal oldalon már a vállalkozás neve fog megjelenni, a Szerkesztésre kattintva változtathatja meg megadott elérhetőségeit, adatait (kivéve az alapértelmezett információkat (cégnév, székhely, adószám, cégjegyzékszám, bankszámlaszám).

  • Billbarter Online Utalvány számlainformációk

Belépés, cégprofilra váltás után a középen látható menüsorból az Online Utalvány menü kiválasztása után a Számlainformációk pontban tájékozódhat aktuális egyenlegéről, Online Utalvány számlaszámáról.

  • Billbarter Online Utalvány havi rendelése

Az onlineutalvany.hu oldalon található Utalvány rendelés menüre kattintva töltse ki űrlapunkat. Amennyiben a megadott információkkal kapcsolatosan nincs kérdés (pl. elírásból fakadó hiba), munkatársaink 3 munkanapon belül feldolgozzák rendelését és elküldik a díjbekérőt. A díjbekérő alapján érkezett befizetésről Billbarter H. Trade Kft pénzügyi értesítő levelet állít ki és elérhetővé teszi a Billbarter Online Utalványokat.

  • Billbarter Online Utalvány kiosztás (csoportos kiutalás)

  1. Belépés, cégprofilra váltás után
  2. az Online Utalvány menüben az Új megbízás pontot kiválasztva lehetséges az Online Utalványok kiosztása.
  3. A felugró ablakot bezárva a Csoportos utalás rögzítése gombbal lehetséges egyszerre több munkavállaló Online Utalvány kiosztását rögzíteni.
  4. A felugró ablakban válassza ki Online Utalvány számlaszámát, amelyről ki kívánja osztani az utalványokat (egyszerre csak egyféle típusú utalvány kiosztása lehetséges, amelyek kizárólag a dolgozok azonos típusú Online Utalvány számlájára fognak megérkezni).
  5. Az utalásokat tartalmazó fájlhoz kizárólag xls (excel) formátumú dokumentum tölthető fel. A fájl oszlopai sorrendben a következők:  a célszámla tulajdonosának neve, a célszámla száma, az összeg, a devizanem, az utalási értéknap és az utalási közlemény.
  6. Rögzítse a megbízást.
  7. A rendszer automatikusan ellenőrzi a lehetséges hibákat.
  8. Ha minden rendben jelölje ki az összes sort a táblázatban (a legfelső kijelölés négyzetbe kattitnva) majd kattintson az elküldésre és adja meg biztonsági kódja megfelelő számait.








Elfogadóhely keresés

Megosztás

© 2019 Billbarter Hungaria Trade Kft.