main_page
Szerződéskötés folyamata és bevezetés

Fontos információk a szerződéskötésről

  • Vállalatunk kiemelten fontosnak tartja az Ön és vállalkozása idejét, ezért igyekeztünk minden folyamatot elektronikusan intézhetővé tenni.
  • Mivel a szerződéskötéshez folyamatos és gyors információcsere szükséges, kérjük kapcsolattartója elérhetőségét pontosan tüntesse fel adatbekérő lapunkon!
  • Munkavállaló részére tájékoztató anyagot biztosítunk a Billbarter Online Utalványok használatáról.

A Billbarter Online Utalványok bevezetésének folyamata:

1. Online regisztráció, vállalkozás adatainak megadása.
  • A regisztráció az Érdeklődöm menüben történik az adatlap kitöltésével.
  • Információ biztosítása a cafeteria kiosztásának jövőbeni rendjéről (körülbelüli havi keretösszeg, zárás napja, munkavállalók száma).

2. Munkavállalói adatbázis

  • A Munkavállalók rögzítéséhez (Letöltések pontban elérhető) információs csomagot biztosítunk (tartalmazza a Munkavállalók tájékoztató anyagát, az online regisztrációhoz szükséges adatbekérőt, a hozzá kapcsolódó írásos adatszolgáltatási nyilatkozatot a Billbarter Online Utalvány Számlaszerződést és segítséget a dolgozók online rögzítéséhez).
  • Az adatbekérő mellé Billbarter H Trade Kft minden Munkavállaló részére írásos tájékoztató anyagot biztosít (a plasztikkártyákkal kerül kiküldésre).
  • Munkáltató a Munkavállalók által alárt dokumentumokat egy eredeti példányban  postázza Billbarter H. Trade Kft részére. Minden fenti iratból 1 példányban a Munkavállaló tulajdonában marad! Postacím: 9027 Győr, Tompa utca 1.
  • A Szerződés és a Nyilatkozatok beérkezése után a Munkáltató rögzíti alkalmazottai adatait excel táblázatban, amelyet elküld az info@onlineutalvany.hu címre. Ez alapján fog elkészülni a munkavállalók Billbarter Online Utalvány számlája. (A szükséges adatok bekéréséhez minta táblázat elérhető a Letöltésekben.)

3. Plasztikkártyák

  • A Munkavállalók Online Utalvány számláinak megnyitása után a plasztikkártyák névre szólóan automatikusan megrendelésre kerülnek.
  • Az első plasztikkártyák gyártásának díja a Munkáltatót terheli. Munkáltató díjbekérő ellenében kifizeti a kártyák gyártási díját (1500 Ft+Áfa/db).
  • A befizetésről Billbarter H Trade Kft elektronikusan állít ki számlát.
  • A plasztikkártyák postázása a Munkáltató postacímére történik egyszerre. A csoportos kiosztás során a NAV által előírt átvételi elismervények begyűjtése és megőrzése szükséges (minta .

Online Utalványok havi kiosztásának folyamata

1. Online Utalvány igénylés

  • Munkáltató minden hónapban az Online Utalvány rendelés menüben megjelöli mekkora mennyiségű, milyen típusú online utalványokra van szüksége.
  • A rendelés alapján Billbarter H. Trade Kft elektronikus díjbekérőt állít ki.

2. Fizetés

  • Billbarter H. Trade Kft részére befizeti a szolgáltatás díját.
  • A befizetés után Billbarter H Trade Kft elektronikusan pénzügyi értesítő levelet állít ki Munkáltatónak és a Munkáltató számláján elérhetővé válik az igényelt  Billbarter Online Utalvány mennyiség.

3. Kiosztás

  • Az online utalvány kiosztásához a megbízások feladására importálási lehetőség (excel fájlból) áll rendelkezésre. Az utalás csoportos rögzítéséhez minta excel táblázat elérhető a Letöltésekben.
  • A kiosztást követően a Billbarter Online Utalványok maximum 1 munkanapon belül elérhetőek a Munkavállalóknak, amelyről értesítést kérhetnek e-mailben vagy SMS-ben.

További teendők

1. Új alkalmazott

  • Új alkalmazott érkezése esetén Munkáltató az online felületen rögzíti alkalmazottját.
  • Az alkalmazottal történő megállapodás megkötéséhez a Letöltések között minden minta rendelkezésre áll (szerződés, nyilatkozat, adatbekérő).
  • Munkavállaló postázza az új alkalmazotthoz tartozó iratokat Billbarter H. Trade Kft részére.
  • Billbarter H. Trade Kft a kártya díjáról díjbekérőt állít ki.
  • A befizetésről elektronikusan küld számlát Munkáltató részére.
  • Munkáltató nyilatkozik a kártya kiosztásának módjáról (közvetlen Munkavállalónak vagy Munkáltatón keresztül).
  • Billbarter H Trade Kft biztosítja az új alkalmazott részére a tájékoztató anyag csomagot.

2. Elfogadóhely javaslatok

Munkáltató összegyűjtve jelezheti javaslatait Ügyfélszolgálatunkon!

  • Amennyiben bármely Elfogadóhellyel kapcsolatban panasszal élne, kérjük, feltétlen jelezze felénk!

3. Ügyintézés, kérdések

  • Kérdései esetén keresse fel Ügyfélszolgálatunk vagy központi elérhetőségeinken küldjön nekünk üzenetet!

Technikai segítség

A Billbarter Online Utalvány számla kezeléséhez bejelentkezés szükséges! A számlavezetése és kezelése a Billbarter Hungaria Zrt. rendszerében történik, ezért a belépés után a Felhasználó átirányításra kerül a www.billbarter.com oldalra. Az Ügyintézés a középső irányítópultban látható Online Utalvány menüben történik! További segítséget a Gyakran Ismételt Kérdések menüben olvashat!

Kapcsolódó cikkek:





Elfogadóhely keresés

Megosztás

© 2019 Billbarter Hungaria Trade Kft.